niedziela, 4 maja 2014

Dlaczego tak długo nic nie pisałam i chciałam usunąć bloga? :o

 Na początku chciałabym Was moi drodzy czytelnicy przerosić. Pisałam tego bloga z wielką przyjemnością i z jeszcze większą czytałam Wasze komentarze. Dlaczego przerwałam pisanie bloga i chciałam go przenieść a w rezultacie opowiadania nie kontynuowałam nigdzie? Myślę, że wyjaśnienia należą się wszystkim. Sprawa wyglądała tak, że w trakcie pisania bloga miałam bardzo duży rodzinny problem. Niestety życie prywatne przeniosło się również na bloga w takiej postaci, że absolutnie nie mogłam się skupić. Pomyślałam, że jeśli zmienię bloga, napiszę to opowiadanie jakoś inaczej może chociaż tu cokolwiek się poukłada. Niestety nie. Moje życie momentalnie się posypało i nie wiedziałam co mam robić, bardzo chciałam aby ten blog był taką moją odskocznią od wszystkiego, ale się nie udało. Pisałam, a raczej próbowałam pisać rozdziały na laptopie ale nie mogłam się skupić i nie chciałam dodawać takiego nijakiego opowiadania. Udało się wszystko ogarnąć dopiero teraz, po około roku czasu mam teraz wszystko to za sobą i bardzo chciałabym kontynuować to opowiadanie. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś będzie to czytał.

                                                                                                                           


                                                                                                                                                  - M.

1 komentarz: